Verkoop- en bezorgvoorwaarden

/Verkoop- en bezorgvoorwaarden
Verkoop- en bezorgvoorwaarden 2018-04-12T10:31:35+00:00

Verkoop- en bezorgvoorwaarden Kringloop Hof van Twente

1. Prijzen
Onze artikelen zijn altijd van een prijs voorzien. Wij werken met vaste prijzen. Mocht een artikel onverhoopt niet geprijsd zijn, dan wordt dit artikel niet verkocht maar gaat het terug naar onze prijsafdeling. Na enkele dagen wordt het artikel, voorzien van een prijs, opnieuw te koop aangeboden in onze winkel.

2. Betaling
Omwille van gemak en veiligheid verzoeken wij u bij voorkeur met PIN te betalen. Dit geldt ook voor kleine bedragen. Indien u liever contant betaalt dan kan dat uiteraard ook.

3. Ruilen
Wij verkopen gebruikte artikelen. Controleert u voor aanschaf goed uw aankoop. Ruilen van uw aankoop of teruggaaf van geld is niet mogelijk.

 4. Coulance
Op een artikel wat u bij ons koopt wordt geen garantie gegeven. Wij verkopen gebruikte artikelen. De historie van een gebruikt artikel is bij ons niet bekend. Derhalve kunnen wij geen 100% goede werking garanderen op een bij ons gekocht artikel.

Voor elektrische apparatuur geldt een coulanceregeling. Al onze elektrische apparaten zijn werkend getest (tenzij anders aangegeven). Mocht een apparaat het onverhoopt niet doen dan kunt u binnen een termijn van 5 winkeldagen na aankoop een beroep doen op de coulanceregeling. Coulance wordt alleen verleend op vertoon van het aankoopbewijs. De coulance wordt verleend in de vorm van reparatie van het artikel of het omruilen van het artikel voor een vergelijkbaar product. Voor al onze overige artikelen geldt deze coulanceregeling niet.

5. Garantie
In onze winkel in Goor wordt een aparte categorie witgoed apparaten verkocht. Deze apparaten zijn gecontroleerd en gerepareerd. De garantie is alleen geldig wanneer het apparaat voorzien is van een onbeschadigde garantiesticker en op vertoon van het aankoopbewijs. De garantie op deze apparaten geldt alleen wanneer deze vervoerd zijn door Kringloop Hof van Twente. De garantie vervalt wanneer een mankement is ontstaan door verkeerd gebruik of verkeerd vervoer.

6. Bezorgen
Wij kunnen uw aankoop tegen een vergoeding bij u thuisbezorgen. De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van de afstand tot het bezorgadres. Bij de kassa kunnen ze u informeren over de bezorgtarieven. De vergoeding voor het bezorgen kan alleen in de winkel worden voldaan. Voor het bezorgen van uw aankoop hebben we uw volledige NAW-gegevens nodig. Wanneer u in de winkel een bezorging afspreekt dan ontvangt u daarvan een bezorg bon. De te bezorgen artikelen worden op de begane grond bij de voordeur afgeleverd. Bij gebouwen met een passende lift wordt ook boven bij de voordeur afgeleverd.

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te bepalen of de door u aangekochte artikelen qua afmetingen bij uw woning naar binnen kunnen.

Mochten onze medewerkers u, op uw verzoek, willen helpen met het naar binnen brengen van de bezorgde artikelen, dan kan Stichting Kringloop Hof van Twente niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade aan de woning of artikelen. Indien hier een afspraak voor is gemaakt dan kunnen wij na het bezorgen uw overbodige huisraad mee retour nemen. Ook in combinatie met het mee retour nemen van overbodige huisraad wordt de vergoeding voor het bezorgen in rekening gebracht.

 7. Reserveren

U kunt bij ons een artikel voor korte tijd reserveren. Reserveren van een artikel is mogelijk gedurende een periode van maximaal 2 uur. Telefonisch reserveren van een artikel is niet mogelijk. Voor het reserveren van een artikel hebben we uw volledige NAW-gegevens nodig.

Wanneer u in de winkel een artikel reserveert dan ontvangt u daarvan een reserveringsbon.

Alleen met deze bon kunt u binnen de termijn van 2 uur aanspraak maken op aankoop van het artikel. Het is niet mogelijk een reservering te verlengen.

8. Aansprakelijkheid

Wij verkopen gebruikte artikelen. De historie van een gebruikt artikel is bij ons niet bekend.

Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons gekocht is. Alle bij Kringloop Hof van Twente gekochte artikelen waarvoor dat relevant is, dient u door een erkend installateur te laten controleren en installeren (zoals artikelen met een elektra en/of gas aansluiting).

9. Klacht

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze service laat u ons dat dan alstublieft weten via info@www.kringloopoutlethvt.nl. Wij zullen uw klacht dan in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk proberen op te lossen.

Voor meer informatie bel 0547-745210 of mail naar info@www.kringloopoutlethvt.nl